Svåra ord

Det här inlägget postades i Youtube. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Svåra ord

  1. Emma skriver:

    Hehe:) Sötnos där! Elsa och jag kollade in filmerna. Elsa blev superglad över att få se Ylva och att få höra din röst Liv:D När hon hörde dig prata skulle hon upp i knät och kika på filmen med mig:)

  2. JozzAn skriver:

    Söta Y!! Söta LIV! Saknar dig!! kraaam

  3. Innie skriver:

    Hon är ju bara världens finaste! Och jädrar alltså – jag var typ femton innan jag kunde säga nationalENcykopedin – jag var helt säker på att den hette nationalcykopedin. Knäckt av en treåring, det är grejer det 😉

Kommentera

