Man hör vad man vill höra?

Y satt i soffan och myste framför pippifilmen när jag hörde att posten damp ner i brevlådan en trappa ner.

Ropade till Y:
– Jag ska bara hämta posten!
– JAAAA!!! ropade Y glatt tillbaka.

Jag tyckte det var lite märkligt att det gjorde henne så glad, men tänkte inte så mycket på det. Inte förrän jag kom in i tv-rummet och såg hennes besvikna min:

– Var är popcornen??? undrade hon.

Hon var övertygad om att jag hade sagt att jag skulle poppa popcorn..

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

