Snälla tjuvar utan klor

– Har du drömt något i natt, gumman?

– Mm, jag drömde att det kom in tjuvar i mitt rum!

– Men usch då, vad gjorde dom då?

– Dom stoppade bara om mig och sjöng trollmor!

– Jaha, det var ju snällt.

– Ja, det var snälla tjuvar, för de hade inga klor.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Snälla tjuvar utan klor

  1. Johanna skriver:

    Haha, underbara, finaste lilla Y – mitt hjärta smälter ❤

  2. Anna skriver:

    Härligt med snälla tjuvar. Söto! Haha, ”verkligen inte tid med dig och pappa i dag”….!!! 🙂
    Hon är och förblir min idol!!!
    Kram fina L!!!

Kommentera

