Har inte tid

– Du Ylva, jag tänkte höra med Sofia om hon har möjlighet att hämta dig på dagis idag. Skulle det vara okej för dig?

– JA! För jag har verkligen inte tid med dig och pappa idag. Jag har bara tid med Sofia.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Har inte tid

  1. JozzAn skriver:

    Så söt hon är!!!

  2. Emma skriver:

    Helt underbara Y!!!!

  3. Sofia Å skriver:

    Åh, gull! Jag önskar att jag haft tid :o(

  4. Sofia Å skriver:

    Oj, vad smileyn ovan blev konstig. Såhär skulle den vara -> 😦

  5. Innie skriver:

    Haha, underbara Y!
    Hoppas Sofia hade tid så det löste sig, jag fick så dåligt samvete i morse :S

  6. Elin M Liljeholm skriver:

    åh hon är så söt lilla stora Y 🙂
    en riktig glädjespridare! 🙂

Kommentera

