Glitterhimmel

Jag väckte lillan strax innan tolvslaget på nyårsafton. Jag bar fram sömntutan till fönstret och visade henne fyrverkerierna. Hon vaknade genast, och jösses så fascinerad hon blev!

–  Åh mamma, det är glitter på himlen! Och stjärnor! Åh en röd, mamma jag såg röda stjärnor! Ååååååh grönt glitter också mamma!!!

Jag har oftast tyckt det vart mest obehagligt med alla fyrverkerier, men när jag såg lilla Y:s fascination blev jag riktigt uppspelt jag också 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

