Sjörövaryrket passar’n bra..?

Y: jag ska bli sjörövare när jag blir stor.
Jag: vad kul, det vill ju tant Eva också bli.
Y: och du också kan väl bli det med oss, mamma?
Jag: ja, och pappa också väl?
Y: *skrattar* nej, det går ju inte!
Jag: Nähä, varför går inte det?
Y: han är ju fornalist! (journalist).

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sjörövaryrket passar’n bra..?

  1. Johanna skriver:

    Ja, nog håller jag med Y, A verkar helt klart vara för överkvalificerad för sjörövaryrket 😀

Kommentera

