Tjuvlyssnat

L: man kan faktiskt Vara ledsen fast man inte gråter.
Y: ja, en gång slog jag mig och det gjorde ont och då grät jag fast jag grät inte tårar.
L: en gång gjorde jag det också.
Y: mm…. Och en gång när mamma och jag gjorde smoothie sa mamma art jag fick sitta på bordet! Det var väl tokigt!?
L: mm..

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tjuvlyssnat

  1. Johanna skriver:

    Haha, snacka om tvära svängar i den konversationen 😀

Kommentera

