Nygamla kläder!

Jag fick ett ryck och testade att sy en klänning i förrgår, det gick alldeles utmärkt! Idag gav jag mig på att sy om en av mina gamla tröjor till Ylva, är väldigt nöjd med resultatet, förutom ringningen som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Blir nog att sy på någon form av mudd. Men åh vad roligt det är att lyckas med något man absolut inte trodde man kunde göra!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nygamla kläder!

  1. jag och andra skriver:

    Ser ju jättebra ut! Hur gjorde du vid ärmslutet på tröjan? Du får lära mig sen…

    • ylvacitat skriver:

      Tröjan var superlätt att göra. Ärmsluten lät jag vara kvar från gamla tröjan, bara klippte av ärmarna så att de blev kortare, och sydde på basen liksom.

  2. Helena skriver:

    Åhh det blev ju hur bra som helst! Du kan du oxå!

  3. Anna W skriver:

    Blev ju hur fint som helst! Be proud!!!
    Kramkramkramkram

Kommentera

