Vill ha!

Jag har plockat upp nya varor idag. På barnavdelningen. Behöver jag tala om att det är svårt att motstå att köpa vissa plagg?

Jag fullkomligt älskar den tröjan som tjejen på bilden nedanför har på sig. Hittade ingen större bild på den, tyvärr…..

Och den här är så skön:

Och den här vill jag ha!!!! Nej, alltså…Ylva vill ha den, menar jag. Jättemycket vill hon ha den!

Fast allra, allra mest just nu tycker hon om den här. Gud, den är så jäkla snygg. Ser mycket bättre ut i verkligheten, måste jag säga. Den är så otroligt tuff!

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

